وظایف یک وب مستر

اگر شما یک کاربر حرفه ای اینترنت هستید که روزانه حداقل بین ۵ تا ۱۰ سایت را می بینید به طور متوسط هر روز با چند سایت مواجه شده اید که لینک های موجود در آن قدیمی است؟ چند سایت را می شناسید که صفحات موجود در آن ماه ها است بروز نشده اند؟ آیا سایت هایی را که title یا عنوان ذکر شده در نوار عنوان آن ها ۱ New page می باشد، دیده اید؟ آیا تا به حال به مدیر سایتی ایمیل زده اید که هیچ پاسخی از آن دریافت نکرده باشید؟ چقدر از انتقادات شما از وب سایت ها با استقبال webmaster سایت مواجه شده است؟ احتمالا شما تعداد زیادی سایت را با مشخصات ذکر شده می شناسید که ضعف های موجود در آن ناشی از کوتاهی webmaster آن می باشد. Webmaster یا مدیریت سایت، به تعریفی شخصی است که وظیفه کنترل وب سایت و صحت عملکرد آن را برعهده دارد. البته در بعضی از مقالات به هر کسی که کاری برای یک وب سایت انجام می دهد webmaster می گویند. مثلا حتی به کسی که اطلاعات یک وب سایت را تایپ و ارسال می کند webmaster می گویند. اما به عقیده من به چنین شخصی فقط می توان یک (کاربر ارسال داده -ftp- user) ) اطلاق کرد و وظایف webmaster بیشتر از تایپ کردن اطلاعات و یا حتی چینش عکس، تصاویر و متن است. در این مقاله سعی شده است وظایف مهم یک webmaster بیان شود.

اهمیت خبرنامه در رونق سایت

ممکن است تا به حال به فکر فرستادن خبرنامه به بازدیدکنندگان و مشتریان سایت و فروشگاه خود افتاده باشید. احتمالا متوجه شده اید که با این روش می توان آنها را به بازدید کننده و مشتریان دائمی و ثابت تبدیل کرد.در این مقاله ۳ راهکار از اساسی ترین عوامل موفقیت خبرنامه ها را میبیند.

طراحی سایت مطابق فن آوری جستجوگر ها

بسیاری از وب سایت ها هستند که نمیتوانند ترافیک کافی را برای سایت خود بدست آورند ، یکی از این علت ها یک نکته ساده است : ” وب سایت برای موتور های جستجوگر بهینه نشده “ . در این مقاله اعمالی که برای بهینه سازی وب سایت در برخورد با موتور های جستجو باید صورت گیرد شرح داده میشود.
لطفا برای دیدن مقاله به ادامه بروید.     

راهنمایی گوگل به طراحان وب سایت

هرچه امتیاز شما در گوگل افزایش یابد باعث میشود تا گوگل شما را در صفحه جستجو در رتبه بالاتری نمایش دهد که این خود سبب افزایش بازدیدکننده های سایت شما خواهد شد. برای افزایش رتبه خود در گوگل به نکات زیر توجه کنید . حتی اگر بالا رفتن امتیاز گوگل برایتان مهم نیست نکات کلیدی را بکار گیرید .لطفا برای دیدن مقاله به ادامه بروید.

نکاتی در مورد خبرنامه و فروشگاه اینترنتی

یکی از مؤثرترین روشهای معرفی شرکتها، تولیدات و محصولات آنها، انتشار خبرنامه  هایی مرتبط با آنها می باشد. چنین روشی به دلیل وجود ترکیبی از عکس، نقاشی ،رنگ و غیره دارای بیشترین پایداری در ذهن مخاطب نسبت به سایر روشهای دیگر تبلیغاتی خواهید بود. امروزه یکی از روشهای تبلیغ مناسب برای سایتها و فروشگاههای اینترنتی تبلیغ با استفاده از خبرنامه ها است.

در این مقاله به بررسی ۷ نکته در جهت پیاده سازی خبرنامه خواهیم پرداخت.